نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم
سرخط خبرها

نکونام توانست، مورایس نه!| استقلال سرود قهرمانی خواند

  • کد خبر: ۲۱۴۲۷۶
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
نکونام توانست، مورایس نه!| استقلال سرود قهرمانی خواند
جواد نکونام با استفاده از حربه بازی مستقیم توانست به آنچه می‌خواهد دست یابد، اما مورایس که از همین حربه استفاده کرده بود، توفیقی در بازی مهم هفته نداشت و شکست خورد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سرمای استخوان‌سوز ورزشگاه آزادی با صدای تشویق‌های هواداران استقلال که از ساعت‌ها قبل خود را به ورزشگاه رسانده بودند، چندان احساس نمی‌شد. بعد از سال‌ها غیبت تماشاگران آبی توانستند تقابل تیمشان با سپاهان را در ورزشگاه آزادی به نظاره بنشینند و حال و هوای متفاوتی به این بازی ببخشند. استقلال، اما با وجود برخورداری از امتیاز میزبانی با احتیاط توپ را در میدان به چرخش درآورد تا مقابل سپاهان که با انبوهی از ستاره‌ها گام به آزادی گذاشته ناگهان غافلگیر نشود.

ارسال‌های بلند از سوی هر دو تیم نشان می‌داد تاکتیک اول نکونام و مورایس از این بعد یکسان است. لااقل در نیم ساعت نخست این بازی نوع واکنش‌های دو دروازه‌بان کاملا گویای تمایلات تاکتیکی دو تیم بود که قصد داشتند از برخورد‌های مستقیم دوری کنند و با ارسال‌های بلند به خواسته خود برسند.

گل دقیقه ۳۶ روزبه چشمی که از پشت هجده قدم سپاهان با شوتی مهارنشدنی به طاق دروازه زردپوشان نشست، دشواری رسیدن به دروازه‌ها از لایه‌های دفاعی را به اثبات رساند، اما دست کم استقلال نشان داد که راه استفاده از موقعیت‌های این‌چنینی را به خوبی بلد است و از ظرفیت‌هایش به عالی‌ترین شکل بهره می‌گیرد.

در واقع استقلال از ابتدای بازی بنای خود را روی فرصت‌سازی از راه دور گذاشت و جلوتر از سپاهان به خواسته‌اش رسید و به‌رغم آنکه سپاهان یک موقعیت طلایی در اواخر نیمه صاحب شد، اما برنده راهی رختکن شد.

نیمه دوم نیز با همان حال و هوای نیمه اول دنبال شد و دو تیم با پرهیز از بازی درگیرانه به دنبال موقعیت سازی با همان تاکتیک‌های نیمه اول بودند. ورود اعرابی و یوسفی از ابتدای نیمه دوم به ترکیب سپاهان برای رسیدن به همین اهداف انجام شد و گرایش بیشتر سپاهان به ایجاد موقعیت استقلال را به طور مشهودی عقب نشاند.

استقلال اما از حوالی دقیقه ۷۰ تا حدی بازی را به تعادل کشاند و توانست تسلط بیشتری روی توپ داشته باشد. نکونام برای حفظ گل چشمی تغییراتی در ترکیب خود ایجاد کرد تا حربه‌های مورایس را خنثی کند.

سرمربی محروم سپاهان در دقایق پایانی دستور تغییرات بعدی را هم صادر کرد، اما در نهایت او نتوانست با همان تاکتیکی که نکونام به گل رسید (بازی مستقیم و استفاده از شوت‌های از راه دور) به هدف خود دست یابد و بزرگ‌ترین بازی فصل و مهم‌ترین موقعیت خود برای بازگشت به صدر را از کف داد تا استقلالی‌ها از همین جا سرود قهرمانی بخوانند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->